Wonen

Van kerst- naar winterdecoratie: de kerststukjes

Nog even op de valreep voor drie koningen een paar foto’s van hoe ik mijn kerststukjes ombouw naar winterstukjes. In dit artikel kan je lezen waar ik mijn winterdecoratie in de uitverkoop kocht.

image
Dit was één van mijn kerststukjes dit jaar. Gewoon een bloempot met wat restanten van gekochte kerststukjes van eerdere jaren. Het mos komt uit een zakje van de Wibra en is gedroogd. Mooier was vers mos geweest van een tuinwinkel, maar ik had nog flink wat liggen.

image
Een potje narcissen erin en verder wat oude kerststukjesrommel erin geprikt en wat van het winterdecoratiemateriaal dat ik vorige week kocht. Klaar!

image
Simpeler dan dit kan een kerststukje toch niet zijn! Een blikje met een jasje eromheen gebreid en een kaars en een paar prikker erin.

image
De prikkers eruit, en wat huisjes, houtsnippers en nepsneeuw erbij.. klaar!

Leave a comment